Automarku Logotipu nozīmes
Automarku logotipu nozīmes
Daži no pasaules populārākajiem automarku logotipiem un to nozīmes!
Dizains Read more...
10 iemesli kāpēc logotipa maiņa var pozitīvi ietekmēt uzņēmuma attīstību
Uzņēmuma logotips ir kā vizītkarte - tas informē esošos un potenciālos klientus par piedāvāto produktu un pakalpojumu kvalitāti, kā arī par uzņēmuma unikalitāti. Ņemot vērā to, ka pirmais iespaids ir nozīmīgs, ir būtiski pārliecināties, ka logotips ir atpazīstams, un tā vēstījums skaidrs. Šis nereti ir iemesls, kas liek izšķirties par labu logotipa pārveidošanai, taču pastāv arī citi faktori, kuri bieži liek uzņēmumiem izšķirties par labu šim solim.
Dizains Read more...
Krāsu nozīme dizainā
Krāsu nozīme ir daudzveidīga, jo ar katru toni saistās konkrētas idejas un emocijas. Lai gan izskaidrot katra krāsu toņa psiholoģisko efektu nav viegli, mēs piedāvājam ieskatu populārāko krāsu toņu nozīmēs un to pielietojumā ikdienā, un dizainā.
Dizains Read more...
Aktuālākās tendences logotipu dizainā šodien
Cilvēki labāk atceras vizuālu informāciju nekā vārdus vai skaitļus, un viens no izplatītākajiem vizuālās informācijas sniedzējiem ir logotipi, kurus var atrast uz visiem ikdienā patērējamajiem produktiem. Un tomēr, daži produkti ir populārāki salīdzinājumā ar citiem, ko var izskaidrot ar izmantoto produkta logotipa izstrādes tehniku, kas padara produktu vizuāli pievilcīgāku potenciālajiem klientiem.
Dizains Read more...
Radošāko pasaules slaveno kompāniju logo apslēptās nozīmes skaidrojums
Logotips, iespējams, ir ikvienas kompānijas galvenais veids, kā piesaistīt potenciālos klientus, kā arī sniegt pirmo iespaidu par sevi. Un tomēr, tikai nedaudzi aizdomājas par kompāniju logotipu apslēpto nozīmi.
Piedāvājam nelielu ieskatu dažu radošāko kompāniju logotipu apslēptajās nozīmēs.
Dizains Read more...
Norwegian Latvian Business Forum 2018
"First Design Studio" kolektīvam bija patiess prieks piedalīties labi organizētajā "Norvēģijas Latvijas Biznesa forumā", kurā viesojās Norvēģijas kroņprincis Haakon un kroņprincese Mette-Marit. Pasākums norisinājās 23. aprīlī Radisson Blu telpās. Forumu apmeklēja vairāk kā 300 dalībnieki no Baltijas valstīm un Norvēģijas. Pasākuma dalībnieki dalījās savā pieredzē, izaicinājumos, iespējās un nakotnes vīzijā.
Pasākuma organizatori - Norvēģijas Karalistes vēstniecība Latvijā, Innovation Norway, Norvēģijas Tirdzniecības kamera Latvijā sadarbībā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru.
FDS aktualitātes Read more...